آکورد آهنگ ((به این قشنگی)) از میلاد نور محمدی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 706575
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : فرهاد

 

ریتم : 8/6 فارسی یا 8/6 بندری

 

 

Bm                                                                                             F#m

تو رو با تموم خوبـــــی و بدیــت  تورو با هرچی که هستی دوست دارم
                     F#m                     G                      A                                G

توی لحظه های بیداری و خواب  توی هوشیاری و مستی دوست دارم
Bm                                                                                  F#m

حتی وقتی میگی دوسم نداری  تورو با یه دنیا غصه دوست دارم
            F#m                     G               A                                   G

حتی وقتایی که شیرین نمیشی من تورو قصه به قصه دوست دارم
A                                                                                 Cm

تو رو با تــموم شـادی و غمت  حالا از همیشه بیشتر میخوامت
F#m                   G                                                                       A

تورو تا وقتی نفس تو سینه هست  تورو تا لحظه آخر می خوامت
A                                                                            Bm

تورو حتی وقتی بی محبتی  حتی وقتی مثل سنگی دوست دارم
                                         F#m                 A                           G

دیگه تنهام نمیذاری وقتی که  ( من تورو به این قشنگی دوست دارم ) 2*

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب